Algemene Voorwaarden (29-11-2022)
Onze algemene voorwaarden zijn duidelijk en zonder ingewikkelde zinnen waar toch geen mens iets van begrijpt.
Bij bestellen is gevraagd of je de algemene voorwaarden hebt gelezen en begrepen.
Zodra je dit vakje aangevinkt hebt, gaan wij ervan uit dat je dat ook gedaan hebt.
Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!
In geval van toepasselijkheid van onze algemene voorwaarden zullen wij hier niet van afwijken.
Inhoudsopgave:
Artikel 1 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 2 – Het aanbod
Artikel 3 – Verzending
Artikel 4 – Herroepingsrecht
Artikel 5 – Ontvangen van een bestelling
Artikel 6 – Garantie
Artikel 7 – Betaling bij afhalen
Artikel 8 – Klachten
Artikel 9 – Geschillen
Artikel 1 – Identiteit van de ondernemer
RJB-Products
Kroonkruid 38a
2914BN Nieuwerkerk aan den IJssel
Telefoonnummer: 010-7860775
E-mailadres: mail@rjb-products.nl
KvK-nummer: 24427119
Btw-identificatienummer:NL001619451B40
Artikel 2 – Het aanbod
Alle artikelen op deze website worden zo goed mogelijk omschreven en deze omschrijving wordt aangevuld met een afbeelding. Deze beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod mogelijk te maken.
Houd er rekening mee dat kleuren anders over kunnen komen dan in werkelijkheid, dit heeft te maken met de resolutie-instellingen van je computer.
Alle prijzen op de website worden weergegeven exclusief btw.
Wij doen ons best de voorraad informatie up to date te houden, in een zeldzaam geval kan het voorkomen dat een artikel toch niet of niet voldoende op voorraad is. Wij zullen je hier direct telefonisch of per email over informeren. Wij hanteren geen backorders of nazendingen, als een artikel niet of niet voldoende op vooraad is kun je dit later opnieuw bestellen wanneer de vooraad weer toereikend is.
Artikel 3 – Verzending
Wij verzenden met PostNL, een betrouwbare partner in verzenden. In principe wordt elke bestelling, geplaatst en voldaan via iDEAL voor 15:00 dezelfde dag verzonden. Indien (een deel van) de bestelling niet op voorraad is zal deze later verzonden worden, danwel (gedeeltelijk) geannuleerd. De keuze is hierbij aan de klant, je wordt hier telefonisch of per email over geïnformeerd.
PostNL hanteert een 24 uurs levering, het kan voorkomen dat door bijvoorbeeld drukte bij PostNL je bestelling later geleverd wordt. PostNL zal je hierover via mail of sms informeren.
Artikel 4 – Herroepingsrecht
Je kunt een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De kosten voor het retourzenden van artikelen/producten komen hierbij altijd voor rekening van de klant. Pas als wij de retour gestuurde artikelen/producten in goede en ongebruikte staat hebben ontvangen, gaan wij over tot uitbetaling van het ontstane credit saldo. Producten en/of artikelen die afgeprijsd zijn, komen niet in aanmerking voor retournering.
Uitgesloten van retourneren in verband met hygiëne zijn; cosmetica, verbruiksartikelen zoals gelpolish, vloeistof, acryl etc.
Behoudens breuk of bederf kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
Artikel 5 – Ontvangen van een bestelling
Wij gaan er van uit dat je bij het afronden van je bestelling de juiste adres gegevens hebt ingevuld. Ons systeem waar wij de verzendlabels in aanmaken, maakt het verzendlabel zoals de klant de gegevens heeft ingevuld. Door de jaren is gebleken dat klanten regelmatig een onjuiste postcode of huisnummer invullen, wat als resultaat heeft dat het pakket elders terecht komt of retour afzender komt. Indien er sprake is van een door de klant foutief ingevulde postcode of huisnummer zullen bij opnieuw verzenden de verzendkosten in rekening gebracht worden aan de klant. Bij vermissing van het pakket, doordat deze op een verkeerd huisnummer is aangenomen door de desbetreffende bewoners, zijn wij niet aansprakelijk voor onderzoek dan wel vervanging.
Bij het ontvangen van een bestelling vragen wij je deze bestelling direct te controleren. Indien er iets niet in orde is, vragen wij je om dit, bij voorkeur per email, zo spoedig mogelijk bij ons te melden.
Post NL zal het pakket meerdere keren aanbieden en daarna wordt het pakket beschikbaar op een PostNL afhaallocatie.
Indien het pakket daar niet binnen de door PostNL gestelde termijn wordt afgehaald, om wat voor reden dan ook, komt het pakket retour afzender. Indien je het pakket opnieuw verzonden wilt hebben, zijn hiervoor wederom verzendkosten verschuldigd.
Ook als je bestelling eventueel in eerste instantie gratis verzonden is.
Artikel 6 – Garantie
Indien je een artikel hebt aangeschaft waar op garantie van toepassing is, staat de duur van deze garantie vermeld bij het artikel op de website. Wij zijn hierbij ook afhankelijk van de duur van garantie die onze leverancier biedt.
Mocht je een artikel hebben dat niet meer naar behoren werkt en de garantie termijn is verlopen, neem dan toch contact met ons op. Wij zullen dan ons best doen om in overleg met de leverancier tot een oplossing te komen.
Wij geven geen garantie bij gebruiksslijtage of schade die ontstaan is door gebruik. Wij adviseren je op te passen met bijvoorbeeld aceton, monomer, UV-cleanser e.d. Niet elk artikel is bestand tegen deze vloeistoffen.
Artikel 7 – Betaling bij afhalen
Bij afhalen kan je uitsluitend contant betalen, wij beschikken niet over een pin-automaat.
Artikel 8 – Klachten
Indien je een klacht hebt, vragen wij je dit zo spoedig mogelijk en bij voorkeur per email aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen ten allen tijden ons best doen je klacht naar redelijkheid en tevredenheid op te lossen.
Artikel 9 – Geschillen
Op overeenkomsten tussen de RJB-Products en de klant waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Artikel 18 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel afwijkende bepalingen kunnen worden toegevoegd aan bovenstaande algemene voorwaarden. Hierbij wordt boven aan de pagina vermeld per ingang van welke datum de algemene voorwaarden of bepalingen gewijzigd zijn.